Keskustelu
Hae sinua kiinnostavia keskusteluja Huuto.netistä:
-täsmähaku
- Yleinen keskustelu
- Ongelmat
- Kehityskeskustelu
- Huuto.net-apuohjelmat ja -ohjelmointi
- Ajoneuvot
- Antiikki ja taide
- ATK
- Elokuvat
- Kodin elektroniikka
- Harrastukset
- Kellot ja korut
- Keräily
- Kirjat ja lehdet
- Koti
- Lastentarvikkeet
- Liput
- Musiikki
- Pelit
- Puhelimet
- Rakentaminen
- Sekalaista
- Taideteollisuus
- Toimisto
- Vaatetus
RASMUS NALLE dvd boxi!!!!!!!
Kirjoitettu:
06.12.2011 12:22:55
Kirjoittaja
sakope
Huom! Yleisluontoinen kaikille käyttäjille tarkoitettu kehoitus keskustelupalstalla pistää jotakin tiettyä tavaraa myyntiin (TIETENKIN HUUDETTAVAKSI HUUTO.NET MYYNTIPUOLELLE, KUINKAS MUUTEN?" -tyyliin "pistäkää nyt ihmeessä X myyntiin pölyttymästä kaapin perukoilta!" tai "tietääkö joku mistä saisi X?" on juuri osa myyntikeskustelua mikä liittyy läheisesti Huuto.net toimintaan, missä nyt ollaan (HUUTO.NET!!!!!)...on hieman eri asia ilmoittaa tässä keskustelupalstalla "ostan X hintaan X!" tai "myydään X hintaan X!" -ymmärrät varmaan eron asioilla? Jälkimmäistä varten on myyntipuoli ja keskimmäistä esim osta ja myy ( ent. mikko.fi)!.
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa, jos joku vuodattaa keskustelupalstalla politiikkaa tai alapääongelmiaan...(blokkaan vaan ohi!) antaa kaikkien kukkien kukkia! Hymyä :) huuleen, hyviä kauppoja, sekä huutoja tietenkin! :)
P.s jos joku kaipailee Rasmus Nallea on siitä uudet vedokset! Myynnissä esim. yksittäin 9,90 markantalossa. Nyt näyttää jo olevan huudettavana Huuto.netissäkin... :)
P.s 2 Jos jollakin nyt on sitä alkuperäistä Rasmus Nalle DVD-boxia tai tuntee jonkun jolta se löytyy, niin pistäkää nyt ihmeessä Huuto.nettiin huudettavaksi!!!! Huom! Tämä on siis yleinen kehoitus pistää myyntiin huudettavaksi yleisesti kaikille! Älkää vaan tarjotko minulle suoraan -en osta!
T. sakope
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa, jos joku vuodattaa keskustelupalstalla politiikkaa tai alapääongelmiaan...(blokkaan vaan ohi!) antaa kaikkien kukkien kukkia! Hymyä :) huuleen, hyviä kauppoja, sekä huutoja tietenkin! :)
P.s jos joku kaipailee Rasmus Nallea on siitä uudet vedokset! Myynnissä esim. yksittäin 9,90 markantalossa. Nyt näyttää jo olevan huudettavana Huuto.netissäkin... :)
P.s 2 Jos jollakin nyt on sitä alkuperäistä Rasmus Nalle DVD-boxia tai tuntee jonkun jolta se löytyy, niin pistäkää nyt ihmeessä Huuto.nettiin huudettavaksi!!!! Huom! Tämä on siis yleinen kehoitus pistää myyntiin huudettavaksi yleisesti kaikille! Älkää vaan tarjotko minulle suoraan -en osta!
T. sakope
(Käyttäjä sakope poisti tämän viestin 13.03. 18:01:02)
Käyttäjä sakope muokkasi viestiä 13.03. 18:17:32
Käyttäjä sakope muokkasi viestiä 13.03. 18:36:59
Käyttäjä sakope muokkasi viestiä 13.03. 18:40:29
Käyttäjä sakope muokkasi viestiä 13.03. 18:17:32
Käyttäjä sakope muokkasi viestiä 13.03. 18:36:59
Käyttäjä sakope muokkasi viestiä 13.03. 18:40:29
Viestiketjuun ei voi enää vastata
Viestiketju
sakope 06.12. 12:22
eijetta 11.12. 20:45
Trooper78 11.12. 22:11
pikajuna274 06.01. 11:09