Ilmoitus on sulkeutunut
AI Techniques for Game Programming
Kuvaus
AI Techniques for Game Programming (2002), Mat Buckland, Premier Press
Mat Bucklandin kirja tekoälyohjelmoinnista, erityisesti peleihin liittyen. Englanninkielinen. Pehmeäkantinen. Yksityiskohtainen kuvaus alla:
"AI Techniques for Game Programming gives you the keys to incorporating artificial intelligence into your games. Three sections walk you through basic Windows programming, the theory and practice of genetic algorithms, and finally neural networks where you can learn about the biological makeup of real brains and behavior evolution. With the techniques in this book, you'll master complex AI concepts by programming practical, fun projects!
Mat Buckland studied Computer Science at London University, then spent many years as a Risk Management Consultant. He went on to work for a developer producing games fro Gremlin Software. Buckland now works as a freelance programmer and AI consultant. He has been interested in evolutionary computing and AI in general since he first read about these techniques back in the early '80s. He is the author of the ai-junkie.com Web Site (www.ai-junkie.com), which provides tutorials and advice on evolutionary algorithms."
Kirja on ollut säilytettynä lämmitetyissä ja ilmastoiduissa sisätiloissa, joissa ei ole eläimiä tai tupakoitsijoita.
Katso myös muut tarjolla olevat huudot!
Maksu tilisiirtona ennen toimitusta. Postikulut 7 € (huutopaketti + pakkausmateriaalit), vaihtoehtoisista toimitustavoista voidaan keskustella (ilman takeita). Useamman huutokohteen yhdistäminen yhteen toimitukseen lienee mahdollista, mutta riippuu esim. Postin kuljetushinnoista.
Osta heti
50 €
Myyjä
Osta heti
Lisätiedot
Maksaminen ja toimitus
Hintaehdotukset
Kysymykset
Kirjaudu sisään tai luo uusi tunnus.