Programming Game AI by Example
Kuvaus
Programming Game AI by Example (2005), Mat Buckland, Wordware Publishing
Mat Bucklandin kirja tekoälyohjelmoinnista, erityisesti peleihin liittyen. Englanninkielinen. Pehmeäkantinen. Yksityiskohtainen kuvaus alla:
"Programming Game AI by Example provides a comprehensive and practical introduction to the “bread and butter” AI techniques used by the game development industry, leading the reader through the process of designing, programming, and implementing intelligent agents for action games using the C++ programming language.
Techniques covered include state- and goal-based behavior, inter-agent communication, individual and group steering behaviors, team AI, graph theory, search, path planning and optimization, triggers, scripting, scripted finite state machines, perceptual modeling, goal evaluation, goal arbitration, and fuzzy logic.
About the Author
Mat Buckland is a freelance programmer and writer. He became interested in AI when he coded Waddington’s Monopoly for the ZX Spectrum way back in the ’80s, and over the years his passion for making computers “think” has never faded. He is the author of the book AI Techniques for Game Programming and the founder of ai-junkie.com, a popular web site that specializes in AI tutorials. He is also a member of the AI Interface Standards Committee and co-hosts the AI round table at the European Game Developers Conference."
Kirja on ollut säilytettynä lämmitetyissä ja ilmastoiduissa sisätiloissa, joissa ei ole eläimiä tai tupakoitsijoita.
Katso myös muut tarjolla olevat huudot!
Maksu tilisiirtona ennen toimitusta. Postikulut 7 € (huutopaketti + pakkausmateriaalit), vaihtoehtoisista toimitustavoista voidaan keskustella (ilman takeita). Useamman huutokohteen yhdistäminen yhteen toimitukseen lienee mahdollista, mutta riippuu esim. Postin kuljetushinnoista.
Myyjä
Osta heti
Lisätiedot
Maksaminen ja toimitus
Hintaehdotukset
Kysymykset
Kirjaudu sisään tai luo uusi tunnus.