1960-luvun matala lasi/jalopuupöytä 1x1 m – nouto / kuljetus




Kuvaus
LUE HUOLELLA KOHDEKUVAUS:
1960-luvulta olohuoneen matala lasi- ja jalopuupöytä 1x1 m, korkeus 0,5 m
– NOUTO Klaukkalasta tai PK-seudulla hintaan 49 € mahdollinen myös KULJETUS
– NOUTAMINEN osoitteesta Lahnuksentie 215, 01840 Klaukkala, Nurmijärvi olisi
suotavin toimitustapa, ja ostajalle ilmainen ; D
– KULJETAN pöydän pk-seudulla (Helsinki -Espoo-Kauniainen-Vantaa-Kerava-
Nurmijärvi-Vihti alueella suunnilleen) hintaan 49 €. Kauemmaksi? Saatamme
neuvotella asiasta, mutta kuljetukselle tulee kyllä sitten lisää hintaa.
Pöytä on joko suomalaista tai tanskalaista designia – ellei joku tiedä paremmin!
Ostettu vuoden 1965 tienoilla. Puurunko (teak?) hienossa kunnossa, lasissa pari
lyhyttä hiusnaarmua kummallakin puolella.
lasi 100 x 100 cm x n. 1,5 cm; ”puujalka” 70 x 70 cm, korkeus n. 50 cm
Puu voisi uudempana olla pähkinää, mutta sixtarin tuntien tiikkiä lienee; tosi
kaunis punertava tummanruskea sävy. Samassa kuvassa 3 yritin näyttää lasin
kaikissa reunoissa olevat millin-parin kuplamaiset jäljet. Veikkaan niiden syntyneen
lasiliiman reagoidessa huoneilman kanssa 60+ vuoden ajan. Olen nähnyt saman
ilmiön muissakin laminoiduissa laseissa, mutta yleensähän se reuna ei ole näkyvä.
Lasissa on pyöristetyt nurkat ja 45° hiotut reunat, ja huom! se painaa saakelisti.
Tyhjä Elovena-paketti on antamassa mittakaavaa.
Jos haluat väkisin maksaa käteisellä, en huoli isoja seteleitä.
MAKSU ensisijaisesti TILISIIRTONA, mutta käy myös LUOTTOKORTILLA PayPalin kautta - helppoa ja turvallista
etkä tarvitse tiliä, kokeile! Takaan, ettei tule ongelmia eikä luottokorttinumerosi päädy asiattomiin käsiin.
MUISTA KÄYTTÄÄ VIITENUMEROA sille kuuluvassa kohdassa, muuten saatat saada negatiivisen palautteen : (
PALAUTE siis tulee; jos ei näy, muistuta...
KUNTOARVIO (musiikkitallenteissa kansi ensin / sisus sitten; katso kuntoluokat tarkemmin toimitusehdoista):
- Pelit arvioitu ikä huomioon ottaen; kaikki oleellinen pyritty kertomaan sisällöstä.
- Vinyylit katson huolella - kokemusta on - ja jos tuntuu antavan aihetta, kuuntelen läpi. Kaikkia ei ehdi.
- CD:issä ja c-kaseteissa vain äänite, paperit ja pahvit arvioitu, ei muovikoteloita. Jos on epäilyttävän näköinen
cd, olen sen soittamiskelpoisuuden tarkistanut, mutta tämä ei tietenkään välttämättä päde kaikkiin soittimiin.
Kaikkia c-kasetteja en ole kuunnellut, kun soittimeni on "tilapäisesti" epäluotettavan maineessa...
- Kuva on skannaus (tai kännykuva) nimenomaan myynnissä olevasta kohteesta, ellei muuta mainita.

















