Arto Paasilinna - Isoisää etsimässä: selkokielinen laitos

Suosittu tuote1 / 1
Kuvaus
(WSOY 1990), nidottu.
KUNTO hyvä. Pientä pyöristymää kulmissa.
TOIMITUS Kirjepostitus. Ei noutoja.
----------- (PK) TK, nidotut
Myyjä
K
Toimitus ja maksu
Toimitustapa:
Toimitus4,00 €
Toimitusehdot:
* Lukisithan ohjeet. *
Maksuohjeet saapuvat näytölle ostettuanne tuotteen - ja sähköpostiinne meklariviestissä. Erillisiä laskuja / varmistuksia ei saavu.
Kirjepostikulu on yhdelle kirjalle. CD-/DVD-ohjeistus erikseen. (Pakettihinnalla saapuu runsaasti tuotteita. Tuotteet suojataan pääsääntöisesti sanomalehdin.)
Valikoimani sijaitsee varastoissa ympäri kaupunkia. Varastokierros tehdään NOIN kerran viikossa ja postitus voi viedä yli viikon tilisiirron saapumisesta. Paketin yhdistely voi kestää pidempäänkin. En reagoi toimitusnopeutuskyselyihin.
Muistattehan lisäksi Postin ja pankkien uudet palveluajat. Viikonloppuina ja pyhinä ei tapahdu pankki- eikä kirjepostiliikennettä. Monissa kunnissa ei jaeta postia joka arkipäivänä. Yritys ei vastaa kuljetusyhtiöiden toiminnasta.
Kuuskulma toimii netissä. Ei noutoja. Yritys ei reagoi noutotoiveisiin. Tuotteiden ja toimituskulujen hinnat ovat pitävät. Yrityksellä ei ole puhelinta. Ethän etsi yksityisnumeroani. Kysymykset kohdesivulle. Items will NOT be shipped abroad.
Lunastamattomista ostoksista annetaan negatiivinen palaute. Tätä harkitaan myös, mikäli asiakas antaa kaupasta palautteen, joka johtuu ohjeistuksen noudattamattomuudesta.
Lisätiedot
Sijainti:00510 HELSINKI
Kunto:Hyvä
Lisätty:15.03.2026 klo 07.58
Sulkeutuu:13.07.2026 klo 07.58
Kohdenumero:639978054
Katselukerrat:2













