* City of Villains PC Muoveissa Lue Kuvaus

Kuvaus
Kuvanmukainen. Win XP, Vista, 7, 8, 10, 11. Massiivimoninpeli eli MMORPG-peli, joka on vuonna 2004 julkaistun City of Heroesin sisarpeli. Pelin on kehittänyt Cryptic Studios. City of Villainsissa pelaajahahmot ovat superroistoja, jotka aiheuttavat tuhoa kuvitteellisella Rogue Isles -saariryhmällä. City of Villainsin julkaisun myötä peliuniversumi laajeni käsittämään PVP (player versus player) -alueita sekä yhteistyöalueita, joihin sekä sankareilla että rikollisilla on pääsy. Pelissä on mahdollisuus muodostaa maksimissaan kahdeksan hengen joukkueita instanssitehtäviä varten. City Of Heroes on kuukausimaksullinen, maksu on noin 13 euroa kuukaudessa. Vuodesta 2008 lähtien samalla kuukausimaksulla on pystynyt pelaamaan sekä City of Villainsia että sen sisarpeliä City of Heroesia. Peliin julkaistaan vuodessa 3-4 ilmaista päivitystä, jotka tuovat lisää sisältöä peliin. Joulukuuhun 2010 mennessä päivityksiä on julkaistu 19, joista Issue 14 toi peliin kokonaan uudenlaisen lisän, Mission Architectin. Mission Architectin myötä pelaajat voivat luoda itse instanssitehtäviä ja usean tehtävän sisältäviä juonikaaria (storyarc). Näihin tehtäviin on myös mahdollista luoda uudenlaisia vihollisia käyttäen kaikkia pelissä olevia voimia ja ulkomuotoja. Uusien issueiden lisäksi peliin tuodaan uutta sisältöä vuosittain tiettyinä aikoina käynnistyvillä eventeillä. Eventit ovat muutamia viikkoja kestäviä tapahtumia, joilla juhlistetaan jotain tosimaailman ajankohtaa. Vuosittain toistuvat eventit ovat Valentines Event ystävänpäivän kunniaksi, Birthday Event pelin julkaisun aikoihin, Halloween Event sekä joulun aikaan sijoittuva Winter Event. Kesällä 2010 peliin julkaistiin isompi lisäosa, Going Rogue, joka toi mukanaan kokonaan uuden aloitusalueen, Praetorian. Lisäosa toi peliin mukaan myös uusia voimia, vihollisia ja tehtäviä. Going Rogue on maksullinen lisäosa. Going Roguen myötä pelaajahahmot pystyvät vaihtamaan puolta superrikolisista supersankareiksi ja päinvastoin. Tämä mahdollistaa sen, että ensimmäistä kertaa pelin historiassa City of Villains -hahmot voivat siirtyä City of Heroesin puolelle ja päinvastoin.













