Kuvaus

Kuvan pehmytkantinen kirja. Isompi kuin pokkarikoko. Selkomukautus Hanna Männikkölahti.

KUNTO  Siisti käytetty kirja. Ei merkintöjä.

TOIMITUS kirjepostin mukana (suojataan paperilla mahdollisuuksien mukaan). Kirjeissä ei ole seurantaa.

Kuuskulma toimii ainoastaan verkossa. Tuotteissa ei siis ole noutomahdollisuutta. (Lukisithan muutenkin ohjeistuksen - sekä esimerkiksi postitusaikatauluihini liittyvät tiedot ohesta.)

---------- > PK TK NID.

Näytä lisää Näytä vähemmän

Osta heti


22 €
Sulkeutuu 65 vrk 13 h 7 min
Lisää muistilistalle Poista muistilistalta

Osta heti

Lisätiedot

Maksaminen ja toimitus

22 € Sulkeutuu 65 vrk 13 h 7 min

Myyjän muut ilmoitukset

Katso lisää

Kysymykset

Kysy myyjältä, viestit ovat julkisia.
Kirjaudu sisään tai luo uusi tunnus.