Eve Hietamies - Tarhapäivä (nid., SELKO)


Suosittu tuote1 / 2
Kuvaus
Kuvan pehmytkantinen kirja. Isompi kuin pokkarikoko. Selkomukautus Hanna Männikkölahti.
KUNTO Siisti käytetty. Ei merkintöjä.
TOIMITUS kirjepostin mukana (suojataan paperilla mahdollisuuksien mukaan). Kirjeissä ei ole seurantaa.
Kuuskulma toimii ainoastaan verkossa. Tuotteissa ei siis ole noutomahdollisuutta. (Lukisithan muutenkin ohjeistuksen - sekä esimerkiksi postitusaikatauluihini liittyvät tiedot ohesta.)
---------- > PK TK NID.
Myyjä
K
Toimitus ja maksu
Toimitustapa:
Toimitus6,00 €
Toimitusehdot:
* Luettehan oheisen ohjeistuksen. *
Maksuohjeet saapuvat näytölle heti ostettuanne tuotteen - sekä sähköpostiinne saapuvassa meklariviestissä.
Oheinen kirjepostikulu on tälle yhdelle kirjalle. (Postikuluja yhdistellään, pakettiin mahtuu runsaasti tuotteita.)
Valikoimani sijaitsee useissa eri varastoissa ympäri kaupunkia. Varastokierros tapahtuu noin kerran viikossa ja postitus m a h d o l l i s e s t i vasta r e i l u n viikon päästä tilisiirron saapumisesta. Etenkien pakettien yhdistely kestää. Emme reagoi toimitusnopeutuspyyntöihin.
Muistattehan lisäksi Postin ja pankkien pidentyneet palveluajat. Viikonloppuina ja pyhinä ei tapahdu pankki- eikä kirjepostiliikennettä. Monissa kaupungeissa ei jaeta postia edes joka arkipäivänä.
Ei noutoja. Kuuskulma toimii nettikauppana. Yritys ei reagoi noutotoiveisiin. Muihin (järkeviin) kysymyksiin vastaillaan työpäivänä, noin viikon välein.
Yritys ei neuvottele tuotteiden (tai toimituskulujen) hinnoista.
Yrityksellä ei ole puhelinta.
Yritys ei vastaa kuljetusyhtiöiden toiminnoista. Tuotteet pakataan pääsääntöisesti sanomalehdin.
This item will NOT be shipped abroad.
Lunastamattomista ostoista annetaan negatiivinen palaute. Samoin toimitaan, mikäli asiakas antaa kaupasta perusteettoman palautteen, joka johtuu oheisen ohjeistuksen lukematta jättämisestä.
Lisätiedot
Sijainti:00510 HELSINKI
Kunto:Hyvä
Lisätty:21.03.2026 klo 06.47
Sulkeutuu:19.07.2026 klo 06.46
Kohdenumero:640384190
Katselukerrat:3















