Kiikaritähtäin. Tuttu jo Korean sodista ja Vietnamin sodasta








Kuvaus
On tarkennuksia tarjolla ainakin itselle tuli tarkempaa tietoa tekoälyllä. Osaa kertoa tarkkaakin tietoa. Joku rynnäkkökiväärikö on käyttänyt näitä. Kiinnitys on siihen aseseen sopiva, mutta aseseppä kyllä rakentaa uusiksi. Keksin jo hiukan variaation, mutta jokainen keksii omansa. Läpinäkyvä asteikon mitoista eli etäisyydestä en vielä päässyt perille. Optiikka on kertakaikkian huippuluokkaa. Kerroin 2X. Jos kysyttävää niin yritän löytää vastauksia. Ostin ulkomaan jostakin huutokaupasta vaikka nousi hinta kun oli kovia huutajia. Tarkoitin itselle kivääriin kun on tehty metallista eikä Kiinan läkkipelleistä. Painaakin ehkä puolisen kiloa. Huutokaupoissa ollut kuulema todella harvoin. On siis myös Militia-laite. Voi olla, että ollut jonkin toisessa Sniperiaseessa, mutta kiikarin suurenuskerroin ei ihan minusta vastaa siihen. Näihin optikko kyllä keksii kertoimia. Optiikan laatu kyllä kestää jos pörssi kestää fiksaamisen.Myyn sillä hinnalla millä ostinkin.Voihan huutaakin jos haluaa.
















