Pauli Hanhiniemen perunateatteri on kuin ois syksy CD SINKK


Suosittu tuote1 / 2
Kuvaus
Cd sinkku
On, kun ois syksy, kun sataa ja sataa,
Kai hetkisen viipyä saan.
Vaikka se sade ei loppuisikaan,
Mä jään odottamaan.
On, kun ois syksy, kun sataa ja sataa,
Sä pöytääni kynttilän tuot.
Jotakin viiniä lasillisen
Mulle seuraksi juot.
kertosäe:
Kuinka kauniiks kurja muuttuukaan,
Kun kärsitään se kahdestaan.
Kuinka kaunis oot sä,
Kuinka kaunis oon mä,
Kun me ollaan kahdestaan.
Raitilla marssiva raiskaaja-armeija,
Vielä ei huomanneet nuo
Ikkunanpielissä läikkyvää valoa,
Joka toi minut sun luo.
Elämänhallinta, sehän on satua,
Sattumankauppoja vaan.
Rooleissa uhrin ja konnan ja tuomarin
Alati vuorotellaan.
Myyjä
i
Toimitus ja maksu
Toimitustapa:
Toimitus4,00 €
Toimitusehdot:postitse
Lisätiedot
Sijainti:01710 VANTAA
Kunto:Hyvä
Osasto:Suomalainen Rock ja Pop
Lisätty:05.06.2026 klo 13.07
Sulkeutuu:09.08.2026 klo 12.04
Kohdenumero:645791461
Katselukerrat:0
Myyjän muut tuotteet
Näytä kaikkiTutustu myös näihin
Mainos















